4.1.1 Podíl dětí a mládeže (a) ve 2./3. ročníku; (b) na konci primárního vzdělávání, a (c) na konci nižšího sekundárního vzdělávání, která dosahuje alespoň minimální úrovně dovednosti ve (i) čtení a (ii) matematice podle pohlaví dítě vzdělávání Dostupný
4.2.2 Míra účasti v předškolním vzdělávání (jeden rok před věkem stanoveným pro začátek primárního vzdělávání), podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví vzdělávání dospělý mládež Dostupný
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat vzdělávání Dostupný
4.6.1 Podíl obyvatelstva v dané věkové skupině, který dosahuje alespoň stanovené úrovně dovednosti ve funkční (a) čtenářské gramotnosti a (b) matematické gramotnosti, podle pohlaví vzdělávání Dostupný
2.5.4 Podíl cizinců na celkovém počtu absolventů vysokých škol vzdělávání vzdělávání vysokoškolské Dostupný
4.2.1 Existence systému kariérního rozvoje učitelů školení profesní vzdělávání systém vzdělávací Dostupný
4.2.3 Vzdělávání učitelů, procentní podíl učitelů, kteří absolvovali vzdělávání v posledních 4 týdnech vzdělávání Dostupný