Relevance/zdůvodnění indikátoru (resp. proč byl indikátor vybrán k měření daného cíle a jak je pro tyto účely vhodný) |
Indikátor mapuje rozložení studentů podle druhu vzdělávací dráhy na jednotlivých vzdělávacích úrovních (úroveň povinné školní docházky, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří; středoškolská úroveň, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří). Příliš brzká selekce žáků může mít negativní dopady na jejich vzdělávací výsledky. |
Cílová hodnota indikátoru a jeho hodnocení |
|
Definice |
Podíl žáků v jednotlivých vzdělávacích drahách na celkovém počtu žáků na dané vzdělávací úrovni. |
Měřící jednotka |
% |
Členění indikátoru |
Podle jednotlivých vzdělávacích drah (úrovně povinné školní docházky, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří; středoškolská úroveň, včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií a konzervatoří)
Podle pohlaví
Podle krajů |
Referenční období (resp. období, ke kterému je indikátor vztažen) |
Rok |
Související geografické území |
CZ (NUTS 0), kraje (NUTS 3) |
Komentář |
|