4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů
13.3.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a d) hodnocení studentů
13.b.1 Počet nejméně rozvinutých zemí a malých ostrovních rozvojových států s národně určenými příspěvky, dlouhodobými strategiemi, národními adaptačními plány a adaptační komunikací, jak byly hlášeny sekretariátu Rámcové úmluvy OSN o změně klimatu
Pro ČR nerelevantní
14.1.1 (a) Index eutrofikace pobřežních vod; a (b) hustota plovoucích plastových odpadů
Pro ČR nerelevantní
14.2.1 Počet zemí využívajících přístupy založené na ekosystémech k řízení mořských oblastí
Pro ČR nerelevantní
14.3.1 Průměrná kyselost moře (pH) měřená na odsouhlaseném souboru reprezentativních měřících stanic
Pro ČR nerelevantní
14.4.1 Podíl zásob ryb, které se pohybují v rámci biologicky udržitelného stavu
Pro ČR nerelevantní
14.5.1 Pokrytí chráněných oblastí ve vztahu k mořským oblastem