4.7.1 Do jaké míry jsou (i) vzdělávání v oblasti globálního občanství a (ii) vzdělávání pro udržitelný rozvoj začleněny do (a) národních vzdělávacích politik; b) kurikula; c) vzdělávání učitelů; a (d) hodnocení studentů
7.b.1 Instalovaná kapacita výroby energie z obnovitelných zdrojů v rozvojových a rozvinutých zemích (ve wattech na obyvatele)
Pro ČR nerelevantní
11.1.1 Podíl městského obyvatelstva, které bydlí ve slumech, neformálních usedlostech, nebo v nepřiměřených obydlích
Pro ČR nerelevantní
11.2.1 Podíl obyvatelstva, které má snadný přístup k veřejné dopravě podle pohlaví, věku a osob se zdravotním postižením
Nedostupný
11.3.1 Poměr rychlosti spotřeby půdy k rychlosti růstu počtu obyvatel
Nedostupný
11.3.2 Podíl měst se strukturami přímé účasti občanské společnosti v územním plánování měst a v řízení, které jsou provozovány pravidelně a demokratickým způsobem