4.1.1 Podíl dětí a mládeže (a) ve 2./3. ročníku; (b) na konci primárního vzdělávání, a (c) na konci nižšího sekundárního vzdělávání, která dosahuje alespoň minimální úrovně dovednosti ve (i) čtení a (ii) matematice podle pohlaví dítě vzdělávání Dostupný
4.2.2 Míra účasti v předškolním vzdělávání (jeden rok před věkem stanoveným pro začátek primárního vzdělávání), podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví vzdělávání dospělý mládež Dostupný
4.4.1 Podíl mládeže a dospělých, kteří ovládají dovednosti informačních a komunikačních technologií (ICT), podle druhu dovednosti technologie informační Dostupný
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat vzdělávání Dostupný
4.6.1 Podíl obyvatelstva v dané věkové skupině, který dosahuje alespoň stanovené úrovně dovednosti ve funkční (a) čtenářské gramotnosti a (b) matematické gramotnosti, podle pohlaví vzdělávání Dostupný
16.1.1 Počet obětí úmyslného zavraždění na 100 000 obyvatel podle pohlaví a věku kriminalita riziko proxy Dostupný
16.1.3 Podíl obyvatelstva, které bylo vystaveno fyzickému, psychologickému a/nebo sexuálnímu násilí v předcházejících 12 měsících kriminalita bezpečnost proxy Dostupný
16.1.4 Podíl obyvatel, kteří se cítí bezpečně, když se po setmění procházejí sami po oblasti, kde žijí systém bezpečnostní riziko Dostupný