4.1.1 Podíl dětí a mládeže (a) ve 2./3. ročníku; (b) na konci primárního vzdělávání, a (c) na konci nižšího sekundárního vzdělávání, která dosahuje alespoň minimální úrovně dovednosti ve (i) čtení a (ii) matematice podle pohlaví dítě vzdělávání Dostupný
4.2.2 Míra účasti v předškolním vzdělávání (jeden rok před věkem stanoveným pro začátek primárního vzdělávání), podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví vzdělávání dospělý mládež Dostupný
4.4.1 Podíl mládeže a dospělých, kteří ovládají dovednosti informačních a komunikačních technologií (ICT), podle druhu dovednosti technologie informační Dostupný
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat vzdělávání Dostupný
11.4.1 Celkové výdaje na obyvatele, které byly vynaloženy na záchranu, ochranu a zachování veškerého kulturního a přírodního dědictví podle zdroje financování (veřejné, soukromé), typu dědictví (kulturní, přírodní) a úrovně správy (národní, regionální a místní/obecní) dědictví kulturní dědictví přírodní financování financování veřejné Dostupný
11.5.2 Přímé hospodářské ztráty, které jsou připsané živelním pohromám a technickým haváriím v souvislosti se světovým hrubým domácím produktem (HDP) ztráta katastrofa proxy Dostupný
11.5.3 (a) Poškození kritické infrastruktury a (b) počet narušení základních služeb připisovaných katastrofám infrastruktura katastrofa proxy Dostupný