1.2.1 Podíl obyvatelstva, které žije pod národní hranicí chudoby, podle pohlaví a věku chudoba Dostupný
1.2.2 Podíly mužů, žen a dětí všech věkových kategorií, kteří žijí v chudobě ve všech jejích rozměrech podle národních definic chudoba Dostupný
1.5.2 Přímé hospodářské ztráty, které jsou připsané živelním pohromám a technickým haváriím v souvislosti se světovým hrubým domácím produktem (HDP) HDP katastrofa proxy Dostupný
1.5.3 Počet zemí, které přijímají a realizují národní strategie omezování rizika katastrof v souladu s Rámcem ze Sendai pro snižování rizika katastrof (Sendai Framework for Disaster Risk Reduction 2015–2030) katastrofa Dostupný
1.5.4 Podíl místních správních orgánů, které přijímají a realizují strategie omezování rizik živelních pohrom a technických havárií v souladu s národními strategiemi omezování rizik živelních pohrom a technických havárií orgán správní katastrofa proxy Dostupný
4.1.1 Podíl dětí a mládeže (a) ve 2./3. ročníku; (b) na konci primárního vzdělávání, a (c) na konci nižšího sekundárního vzdělávání, která dosahuje alespoň minimální úrovně dovednosti ve (i) čtení a (ii) matematice podle pohlaví dítě vzdělávání Dostupný
4.2.2 Míra účasti v předškolním vzdělávání (jeden rok před věkem stanoveným pro začátek primárního vzdělávání), podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.3.1 Míra účasti mládeže a dospělých na formálním a neformálním vzdělávání a odborné přípravě v předcházejících 12 měsících, podle pohlaví vzdělávání dospělý mládež Dostupný
4.4.1 Podíl mládeže a dospělých, kteří ovládají dovednosti informačních a komunikačních technologií (ICT), podle druhu dovednosti technologie informační Dostupný
4.5.1 Ukazatele parity (ženy/muži, obyvatelstvo venkova/měst, spodní a vrchní kvintil bohatství a ostatní, jako zdravotní postižení, domorodé obyvatelstvo a obyvatelstvo postižené konflikty, jakmile budou dostupné údaje) pro všechny ukazatele vzdělávání v tomto seznamu, které lze podle uvedených znaků disagregovat vzdělávání Dostupný
4.6.1 Podíl obyvatelstva v dané věkové skupině, který dosahuje alespoň stanovené úrovně dovednosti ve funkční (a) čtenářské gramotnosti a (b) matematické gramotnosti, podle pohlaví vzdělávání Dostupný
4.b.1 Objem oficiální rozvojové pomoci na stipendia podle sektorového zaměření a druhu studia pomoc zemím rozvojovým vzdělávání Dostupný