| Relevance/zdůvodnění indikátoru (resp. proč byl indikátor vybrán k měření daného cíle a jak je pro tyto účely vhodný) |
|
| Cílová hodnota indikátoru a jeho hodnocení |
|
| Definice |
Kognitivní hodnocení vlastního života jako celku. Kladená otázka: „Když vezmeme v úvahu všechny okolnosti, jak jste v současnosti celkově spokojen(a) se svým životem?" Odpovězte mi prosím s použitím této karty, kde 0 znamená naprosto nespokojený(a) a 10 naprosto spokojený(á). |
| Měřící jednotka |
Průměr na škále 0–10 |
| Členění indikátoru |
|
| Referenční období (resp. období, ke kterému je indikátor vztažen) |
Dva roky |
| Související geografické území |
CZ (NUTS 0) |
| Komentář |
Metodika ESS je založena na pravděpodobnostním výběru obyvatel země ve věku 15+ a sběru dat metodou osobního rozhovoru. Národní metodiky se mírně odlišují s ohledem na počet obyvatel a dostupné opory výběru. V letech 2006–2007 neproběhlo šetření. V roce 2024 proběhl sběr dat pomocí on-line a papírového dotazníku. |